فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

حتی وقتی نباشی
انتظار تو
خوشبختی ست
کشیدن...

سجاد افشاریان

همین نوشته های قبلی
  • ۰
  • ۰

 خدایا خیلی نگرانی دارم..

خیلی استرس برای آینده م ...

نمیدونم قراره چی بشه آیندم ...

کدوم دانشگاه؟کدوم محل کار؟کدوم شهر؟

میخوام یکم پیشرفت کنم برای درسم .

         نمرهه ای مدره خوبه ولی آزمون.. فردا آزمون دارم خیلی نگرانم.

امروز فکر میکردم ز تو که هیچ تلاشی نمیکنی برای آزمون و تست . کلی کتاب خریدی چن درس بیشتر نزدی این امید ها پس چیه داری !

خدایا همه امیدم به تو . کمکم کن خدایا نمیخوام دانشگاه ازاد باشم. میخوام برم ازاینجا. میخوام پیشرفت کنم ...

حال و حوصله درست حسابی ندارم!

رژیم میگیرم و ول میکنم و این رو مخمه !


  • ۹۴/۰۹/۰۵
  • گلابی خاتون

نظرات (۲)

  • آقا الیاس
  • توکل کنید و پشتکار داشته باشید حتما موفق میشید
    پاسخ:
    ممنونم حتما😊
    وای سخت نگیر، میگذره خاطره میشه :)
    پاسخ:

    :)))

    گُهر بارانه هایتان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی