فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

حتی وقتی نباشی
انتظار تو
خوشبختی ست
کشیدن...

سجاد افشاریان

همین نوشته های قبلی
  • ۰
  • ۰

اول از چیزای خوب ومناسبتای خووب شروع میکنیم...

زمستون شروع شد...

یه فصل خنثی برای من...

امشب بعد مدتها کلی بهم خوش گذشت و حال کردم.

پیش دوتا دخترعمه هام حسابی عکس و بخور بخور و اینا

عمم بهم میگه توروخدا یکم کمتر بخور داری چاق میشیا :(

بازم شوهر دخترعمم قضیه نه غلام رو برای همه تعریف و کردو من قش قش خنده...

قضیه ازاین قراره که اونموقع که من چاهار ساله بودم سریال خشایار میداد یه قسمتش میگفت نه غلام اینا بعد همونموقع دخترعمم تازه ازدواج کرده بود مثل اینه که یه روز من تا چهل و پنج دقیقه درگوشش فقط میگفتم نه غلام نه غلام اونم چیزی نمیگفته بدبخت :D


از اونا بگذریم حال و هوای این چند روز ابری بود..

تلقین های منفی اومده بود سراغم و اصلا وضع بدی بود..

واقعا خوب نخوابیدن رو تواین چند روز تجربه کردم.همش یا خواب کنکور یا تست و امتحان یا کابوس حمله کردن سگ بهم :(((

تااینکه دیروز دیگه اشکم جلوی مامانم جاری شد و تاتونستم گریه کردم و بهش گفتم من کنکور قبول نمیشم .

شبش با بابام کلی دعوام کردن که فدای سرتو ازاین چیزا ولی خب منکه میدونم اونا آرزوشونه من دانشگاه دولتی قبول شم ...

خلاصه مامانم گفت یه تسبیح بردار و قبل اینکه بخوابی ذکر بگو...دیشب خداروشکر خیلی خوب خوابیدم و تا صبح خواب ندیدم ...


دیگه امتحانا داره شروع میشه و بی حوصلگی های من بیشتر.احتمالا واسه موقع امتحانا میرم باشگاه که لااقل اون چن ساعت استراحت رو بخاطر خستگی خوب بخوابم هم اینکه استرسم کم شه و برای روحیم خوبه و همچنین برای جسمم..

امیدزیادی دارم به معدل بالای نوزده و نیم ... تاببینم خدا چی میخواد برام ...


راستی فال امشبم: غم مخور که هرچه خدابخواهد همان میشود :))

  • ۹۴/۱۰/۰۱
  • گلابی خاتون

نظرات (۳)

  • علی رسولان
  • بنده ی خدا داماد در اونوقت!

    خوشحالی هاتون بیشترتر
    پاسخ:

    :D

    مردم آزاری دروجود من است :D


    همچنین :))

    امیدوارم بهترین زمستون زندگیت شه :)
    فالتم راس می گه غم مخور :)
    چ فال خوبی:)

    گُهر بارانه هایتان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی