فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

حتی وقتی نباشی
انتظار تو
خوشبختی ست
کشیدن...

سجاد افشاریان

همین نوشته های قبلی
  • ۰
  • ۰

هیفدهُمیـــ ش

دیشب تا ساعت دو نصفه شب بیدار بودم پای سریال شهرزاد

آخ که چقدر من این سریالُ عاشقم...

انقدر گریه کردم باهاش:(((

این پسره فرهاد پخ میگفت من گریه میکردم:دی

خیلی قشنگه خیلییییییی

کلی حرف تو ذهنم داشتا راجع شهرزاد اومدم اینجا یادم رفت.

صبح از نه بیدار بودم بازم شهرزاد تا دوعصر.

بعد رفتم خواب عصرگاهی خواب شهرزاد دیدم

فک کنم امتحانای ترم اولو حسابی واس همین گند بزنم. آخه الانم قسمت نهش داره دان میشه

یکمم درس خودندم واس ازمون جمعه.

بعد رفتم یه چن تایی کتاب بخرم که طبق معمول کتابفروشی شهر نصف ونیمه داشت.

اومدم اینترنتی خرید کنم فقط یه کتابو پیدا کردم بعد پایینش نوشته بود اگه کتابایی رو دیدید تو لیست نیست بافلان شماره تماس بگیرید تو انباری هس منم زنگ زدم اول گفت ده دیقه دیگه زنگ بزن بعد دوباره زنگ زدم میگه خب نداریم هیچکدومو میگم خودتون نوشتید دارید ولی توانباری میخنده میگه اره ولی نداریم:///////

اصن این ایرانیا عادت دارن به اسکل کردن بقیه:/

حالا رفده بودیم بیرون با مامانم مامانم گفت من توماشین میمونم برو یک کیلو شلغم بخر

منم رفتم حالا با وسواس زیاد لبو برداشتم اصلا شلغم ندیدم گفتم همونه دیگه چه فرقی میکنه.

اومدم توماشین مامانم میگه چرا لبو خریدی حالا دوساعت التماسش میکنم ول کن حالا لبو بخور بجای شلغم:دی

آخرش خودش پیاده شد رفته به پسره میگه دخترم فرق لبو و شلغم تشخیص نمیده اونم هارهار خندیده :/


اینم کلاهم که تکمیل شد کیلیک جان

شبتون قشنگ :)

  • ۹۴/۰۹/۲۵
  • گلابی خاتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

گُهر بارانه هایتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی