فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

حتی وقتی نباشی
انتظار تو
خوشبختی ست
کشیدن...

سجاد افشاریان

همین نوشته های قبلی
  • ۰
  • ۰

آخیییییییششششش هفته هم که داره تموم میشه.[خوشحال]

برای فردا هم از مامی جانم اجازه گرفتم مدرسه نمیرم :))

این هفته حسابی رو معتاد بودنم رو فضای مجازی کار کردم وشاید بگم سرهمم از شنبه تا سه شنبه یکساعتم نیومدم نت .

ینی اصلا نیومدم

هفته بدکی نبود امروز امتحان تاریخ دادم بیست و پنج صدم ننوشتم که بازهم جایزه مال من میشه:)

حسابی افتادم رو دورِ غذا خوردن و خودمو قانع میکنم که دیگه زمان امتحاناته اشکال نداره بخور.

جمعه صبح با دوستم رفتیم صبحانه خوردیم خیلی بهمون کیف داد: دی کیلیک جان

چن روز پیشا هم دیدم بعدظهر بیکارم شروع کردم به کیک درست کردنُ شکلات تلخ اب کردن و ریختن روش و گذاشتن تویخچال. کیلیک جان

هفته پیش که رفته بودیم مراسم خالم بعد من از جوراب خاله م خوشم اومد ازش گرفتمش  کیلیک جان

امروز کل توکلاس کیف داد بهمون . تولد یکی از بچه ها بود ماهم زدیم و رقصیدیم.

منو یکی از دوستام که دوست صمیمیمه همش موجبات شادی رو توکلاس فراهم میکنیم . همش یا داریم میخونیم و میرقصیم و اینا.

خلاصه اول خواننده شدیم بقیه رقصیدن بعد عروس و داماد شدیم بعد دیگه یهو رفتیم فاز بندری و اینا.

دیگه حسابی نفس نفس میزدم عربی بندری شمالی ترکی کردی همه جور رقص :دی

مامانم داره برام کلاه میبافه تا امشب تموم میشه اینم نصفه ش ولی خوب نیفتاده . کیلیک جان

اینم اون کیفی که گفتم برام بافته بود. کیلیک جان

راستی نمازم میخونم:)))


+درگیری فکری این روزای من : برای انتخاب رشته پی علاقه م برم یا پی شغل !؟


  • ۹۴/۰۹/۲۴
  • گلابی خاتون

نظرات (۲)

  • محمود بنائی
  • مادرتون چه خوش سلیقه هستن، البته کیک شما هم باید خوشمزه بوده باشه!
    علاقه، علاقه و علاقه! بازار کار فعلا برای هیچ رشته ای خوب نیست مگر اینکه خودتون اینقدری شوق داشته باشین که بتونین کار پیدا کنین یا برای خودتون کارآفرینی کنید.
    پاسخ:
    بلههه در خوش سلیقگی مادر من هیچ شکی نیس چون من دخترشم :D
    حسابی قانع شدم‌.من رفدم پی علاقه م :)))
    پی علاقه ...اما تا جایی که منطقی هم باشه و شغل واسش پیدا بشه ..
    پاسخ:

    آره درسته :)))


    گُهر بارانه هایتان

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی