فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

فی‍‍‍وچِر سوسیالِشیست

خنگ نوشته های خوش خنده ترین دختر دنیا

حتی وقتی نباشی
انتظار تو
خوشبختی ست
کشیدن...

سجاد افشاریان

همین نوشته های قبلی
  • ۰
  • ۰

چهاردهمُیــ ش

خداروشکر میکنم بخاطر داشتن پدر مهربونی توی زندگیم و از همه مهمتر سالم بودنش و اینکه کنارم دارمش :)

هفته پیش که از پیاده روی اومده بود گفتم من هوس حلیم کرد. جمعه از خواب پاشدم دیدم میگه هفته پیش گفتی هوس حلیم کردم یادم بود امروز خریدم :))))


این سه شنبه دوباره امتحان تاریخ دارم و میدونم که دوباره بیست میشم و جایزه مال من میشه ...


درسامُ میخونم اونم زیاد ... رو برنامه ریزی ... همچی خوب پیش میره خداروشکر.

یه رفبقی پیداکردم از جنس مذکر هم رشته خودمه سال چهارمه . خیلی پسر مثبتی و خوبیه کلی راهنماییم میکنه و کلی درمورد کتابام و درسام باهم حرف میزنیم :)

و ازاون جایی که همشهری هم هستیم یکی از دبیرای سال دوممون یکی بود کلی سوژه داریم واسه خندیدن.


مامانم بهم میگه چقدر عاقلی تو گاهی وقتا فکر میکنم تو از منم عاقل تری :دی


هرچند شب بحث موردعلاقه ی خونه ی ما دانشگاه منه.بابام میگه همینجا دانشگاه گ برو خیلیم خوبه راهتم دور نیست برات ماشین میخرم رفت و امد کنی اما اگه بخوای بری تهران ماشین نمیخرم و اونجا زندگی سخته و فلان...

حالا هرچی خدا بخواد :) میدونم که خداجونم بهترین چیزا رو برام میخواد:)


جمعه با دوستم م رفتیم استخر بااینکه هواسرد بود و کُلُر آب زیادو استخر مزه نداد ولی وقتی دوتایی باهمیم کلی کیف میده بهمون . این دوستم عین بمب انرژی مثبته.من درطول این سالای دوستیم باهاش فکر کنم اصلا ندیدم یروز حالش بد باشه یا افسرده و دپ باشه.

داشیم باهم حرف میزدیم دوتا دختر بچه اومدن کنارمون بعد از پرسیدن اسممون و سنمون میگن که ما یه داداش داریم هیجده سالشه میخواد مهندس شه وماشین داره و دماغش و پارسال عمل کرده شما نمیخواید؟؟

وای  ینیییییی ما ترکیدیییییممممم دوتایی .فک کنم اسکلمون کرده بودن:دی


دیگه وقت استراحتم تموم شد برم بادوست جونم بحرفم یا درس بخونم :)

  • ۹۴/۰۹/۱۴
  • گلابی خاتون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

گُهر بارانه هایتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی